Versiunile M de la BMW se vand ca painea calda
- 12/12/2008
-
Tags:
BMW , BMW, M3
In contextul actual al mediului economic aspru in care se invarte industria auto, versiunile M de la BMW au reusit sa intreaca toate asteptarile, depasind cu 50% cifrele de vanzari echivalente ale anului precedent in primele 11 luni ale lui 2008.
In intervalul ianuarie-noiembrie 2008, BMW a vandut 22,340 de autovehicule ce poarta indicativul M in lumea intreaga, comparativ cu cele 14,092 de vehicule vandute anul trecut in aceasi perioada.
"Faptul ca dealerii nostri au fost in masura sa furnizeze in mod semnificativ mai multe vehicule decat media din ultimele noua luni, chiar si in astfel de conditii dramatice pentru economia mondiala, demonstreaza atractia si fascinatia pe care BMW M o exercita asupra clientilor nostri" a declarat presedintele BMW M GmbH, Ludwig Willisch.
O contributie majora a succesului inregistrat de BMW cu versiunile M a fost introducerea lui M3 oferit in trei variante: Coupe, Sedan si Cabrio.