In cadrul unui interviu acordat unei cunoscute reviste americane, vice-presedintele departamentului de dezvoltare al produselor GM la nivel global, Jim Queen, a „comis-o” in acelasi mod cu oficialul VW din urma cu cateva zile, dezvaluind planurile numarului unu mondial privind viitorul unuia dintre cele mai importante modele ale sale: Corvette.
Astfel, am aflat ca C7 va avea un varf de gama de 700 CP.
Masina se va baza tot pe un
motor V8 aspirat ca si actalul model si se va numi probabil
Z07, dar, in ciuda unor zvonuri care circulau pe la
Detroit in ultima vreme, nu va exista si o versiune cu
tractiune integrala permanenta.
„Paguba-n ciuperci” vor spune probabiul cei mai multi dintre americani, date fiind
performantele propulsorului, foarte probabil
cel mai puternic V8 aspirat din lume pentru multi ani de la debutul sau incolo.
Totusi, inginerii americani sunt foarte atenti si in ceea ce priveste performantele trenului de rulare. „Muncim din greu pentru a transmite toata aceasta putere la sosea”, a declarat in cadrul interviului Queen, mentionand ca un aspect la fel de important va fi legat de o distributie a maselor cat mai aproape de perfectiune.
Spre deosebire de restul modelelor GM cu
tractiune spate, ce au la baza
platforma tehnica Zeta, viitorul
Chevrolet Corvette va fi construit pe o
platforma unica, ce va mai fi folosita doar de
Cadillac XLR.
Iar daca preturile vor continua sa fie de
dumping, nu garantam ca
supercar-ul Chevrolet se va rezeva sa bata tot doar pe circuitele unor
curse de anduranta...