rss

Viitorul Range Rover va intra la cura de slabire

  1. 10/05/2007
  2. Tags: Range Rover
Cel mai rasat SUV fabricat in Europa va preda stafeta unui succesor abia in 2012, insa apele din compania britanica se agita deja in vederea stabilirii directivelor principale ale noului proiect.

Iar una dintre primele hotarari luate se refera la masa masinii, pe care inginerii din Solihull doresc sa o micsoreze drastic.

Un Range Rover V8 cantareste aproape 2,6 tone si asta se simte destul de serios mai ales in viraje, inertia mare obligandu-te sa o lasi mai moale exact cand te grabesti mai tare, insa, peste 5 ani, noul “Rangie” ar putea rezolva acest neajuns cu ajutorul unui sasiu din aluminiu, primul din istoria marcii.

Desi decizia nu a fost inca luata, o unda verde din partea conducerii ar putea conduce la o reducere a maselor masinii cu pana la 400 kg, aducand uriasul Sport Utility in postura de a fi la fel de usor precum o limuzina de lux.

Nici nu ar fi greu pentru Land Rover sa construiasca aceasta masina, dat fiind faptul ca marca ar putea imprumuta tehnologia de la “colegul de clasa” Jaguar, ce o foloseste din plin la fabricarea lui XJ.

In ceea ce priveste designul noii masini (nume de cod L405), acesta va urma trendul dinamic impus odata cu sosirea lui Range Rover Sport, propulsand un profil mai indesat si o linie mai scunda a acoperisului.

Acesta va fi sustinut la nivel tehnic de un nou propulsor V8 cu o capacitate de cinci litri (de asemenea preluat de la Jaguar), ce va fi oferit atat in varianta aspirata cat si supraalimenata cu compresor mecanic.

Asteptati-va deci la puteri cuprinse intre 350 si 450 CP, insa si la o gama de motorizari mai protectiva cu mediul inconjurator, ce va include versiuni diesel si un posibil hibrid.
Vizualizari: 941