© 2024 Auto.ro
General Motors a anuntat inca din 2005 ca urmatoarea generatie a limuzinei de clasa medie va fi asamblata in Germania, la fabrica Opel din Russelsheim. Acum insa au aparut o serie de zvonuri ce sustin contrariul.
Conform acestora productia urmatorului 9-3 nu va parasi Suedia datorita faptului ca va folosi o platforma noua, de dimensiuni mai mici. Cum liniile de productie din Germania lucreaza cu alta marime, reorganizarea lor n-ar fi o solutie eficienta, astfel ca fabrica din Trollhattan inca mai are un viitor, dupa ce SAAB, de-a lungul anilor, a mutat mai multe capacitati de productie in afara granitelor.
Noul model va fi mai mic din cauza eternelor considerente ecologice, dar, ne temem ca, ce va castiga producatorul suedez la acest capitol va sacrifica habitabillitatea masinii (exact cum a patit Volvo cu S40 cand l-a trecut pe platforma lui Focus).
Aceasta reorganizare va afecta in mod negativ termenul de aparitie al lui 9-3, decalat pana in 2011-2012, fata de 2009-2010 cum fusese anuntat initial.