© 2024 Auto.ro
Livrarile Volkswagen Autovehicule Comerciale, din intreaga lume, au crescut cu 2,9 la suta in 2008, pentru prima data in istoria companiei.
Cu 503.025 vehicule comerciale livrate catre clienti, marca a inregistrat cresteri de 2,9 procente fata de anul precedent cand au fost livrate 488.726 de unitati.
Volkswagen a realizat cresteri in special in principalele piete din Europa si America de Sud.
Gama T5 (Transporter si Multivan) a avut cele mai multe vanzari cu
178.000 livrari, fata de 191.200 unitati livrate in 2007. Caddy a atins
151.570 de vehicule livrate in 2008, in 2007 fiind livrate 147.130 de
unitati. De asemenea, Crafter este in continua crestere cu 51.100
livrari in 2008 potrivit companiei.
Modelele Saveiro si T2, fabricate in Brazilia, au crescut pana la un
total de 67.270 de unitati vandute, fata de 57.440 unitati in 2007. In
2008, categoria Camioane si Autobuze a vandut 45.780 camioane si 9.280
autobuze.
Volkswagen
Autovehicule Comerciale s-a extins continuu pe piata ajungand lider in
vanzari in Europa cu 332.372 vehiculele comerciale usoare si a semnalat
o crestere de vanzari de 1,1 la suta.
Cele mai importante piete de langa Germania, care au avut 124.850
livrari, in crestere de 2,3 la suta, au fost in special Franta (cu o
crestere de 5,3 la suta) si Italia (o crestere de 14,3 la suta). In
Europa Centrala si de Est, au crescut livrarile ajungand la un procent
de 22 la suta, pana la aproximativ 49,000 de vehicule.
In America de Sud livrarile au crescut cu 18,6 la suta,
pana la 119.100, fata de 100.440 unitati in 2007. In principalele piete
din Brazilia, au fost vandute 105.620 de unitati, ceea ce reprezinta o
crestere de 23,7 la suta, comparativ cu anul precedent (85.370 unitati).
"In situatia economica actuala clientii nostri continua sa aiba
incredere in marca Volkswagen si in modelele noastre. Aceasta incredere
va fi, avantajul nostru competitiv in dificilul an 2009. Desigur,
vehiculele comerciale Volkswagen nu pot evita schimbarile mediului
economic. Cu toate acestea, noi ne mentinem obiectivele noastre pe
termen lung, de a vinde 750,000 vehicule comerciale usoare in anul
2018", au declarat reprezentantii Volkswagen Autovehicule Comerciale.
Potrivit acestora, noul pick-up, ca si lansarea altor produse, precum
si intrarea pe noi piete vor continua sa fie principalele provocari
pentru ca marca Volkswagen Autovehicule Comerciale sa fie in continua
crestere si in urmatorii ani.
Sursa: Bloombiz