Volvo renunta la logo-ul “R”
- 10/04/2007
-
Tags:
Logo "R", Volvo
Desi vreme de peste un
deceniu au dovedit ca
Volvo se pricepe sa faca si altceva decat
familiale patratoase si plictisitoare, modelele speciale ale fabricantului suedez, insemnate cu celebra
litera „R”, nu au reusit sa schimbe in totalitate
imaginea conservatoare a marcii grupului
PAG.
Ca urmare, ele vor fi scoase din gama la finalul acestui an.
Sosirea acestei vesti era oarecum asteptata, dat fiind faptul ca ceva mai devreme in acest an
Volvo anuntase deja ca proaspat lansatul
V70 nu va avea o versiune „R”.
Presedintele numarului unu suedez, Frederik Arp, a tinut sa precizeze insa ca nu vor renunta sa construiasca vehicule rapide, atata tot ca ele nu se vor mai putea identifica dupa aceasta litera.
Problemele acestei game au fost unele strict de imagine si de perceptie a consumatorilor, clientii Volvo pur si simplu nefiind interesati de
limuzine de peste 300 CP, dotate cu
tractiune integrala,
suspensii sport controlate electronic si
amortizoare de competitie Ohlins.
Preferintele lor au percutat destul de puternic (si negatv) in
vanzarile vehiculelor „R”, Volvo „reusind” sa vanda mai putin de o treime din
numarul planificat.