rss

Volvo renunta la logo-ul “R”

  1. 10/04/2007
  2. Tags: Logo "R", Volvo
Desi vreme de peste un deceniu au dovedit ca Volvo se pricepe sa faca si altceva decat familiale patratoase si plictisitoare, modelele speciale ale fabricantului suedez, insemnate cu celebra litera „R”, nu au reusit sa schimbe in totalitate imaginea conservatoare a marcii grupului PAG.

Ca urmare, ele vor fi scoase din gama la finalul acestui an.

Sosirea acestei vesti era oarecum asteptata, dat fiind faptul ca ceva mai devreme in acest an Volvo anuntase deja ca proaspat lansatul V70 nu va avea o versiune „R”.

Presedintele numarului unu suedez, Frederik Arp, a tinut sa precizeze insa ca nu vor renunta sa construiasca vehicule rapide, atata tot ca ele nu se vor mai putea identifica dupa aceasta litera.

Problemele acestei game au fost unele strict de imagine si de perceptie a consumatorilor, clientii Volvo pur si simplu nefiind interesati de limuzine de peste 300 CP, dotate cu tractiune integrala, suspensii sport controlate electronic si amortizoare de competitie Ohlins.

Preferintele lor au percutat destul de puternic (si negatv) in vanzarile vehiculelor „R”, Volvo „reusind” sa vanda mai putin de o treime din numarul planificat.
Vizualizari: 913