© 2024 Auto.ro
Asa cum se stie de ceva vreme, nu recent lansatul GTI va fi cel mai rapid reprezentant al gamei Golf, ci GTI-R – masina care il va inlocui pe R32 chiar la editia din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt.
Hot-hatch-ul va avea sub capota un motor supraalimentat cu patru cilindri in locul celui V6 de 3,2 litri, insa va pastra sistemul de tractiune integrala.
Agregatul cu turbocompresor si injectie directa de benzina va ajunge la o putere de 266 de “cai”, insa va fi sensibil mai economic si mai putin poluant decat propulsorul cu sase cilindri.
Atat prezenta sa, cat si a tractiunii integrale permanente va fi anuntata de numeroase schimbari la nivelul designului exterior, GTI-R urmand a avea bare de protectie si sorturi laterale noi, bosaje mai reliefate, jante cu diametru mai mare, un eleron montat in prelugirea plafonului si blocuri optice pentru luminile de zi si lampile stop cu tehnologie LED.
Abia asteptam primul duel cu Ford Focus RS...