VW Golf VI: ultimele informatii
- 08/05/2008
-
Tags:
Tfsi
Noul VW Golf va fi prezentat in premiera mondiala peste numai cateva
luni la Salonul Auto de la Paris, insa asta nu ne impiedica sa va
aducem inca de pe acum ultimele informatii privind designul si
versiunile de motorizari a celei mai importante masini din gama
constructorului german.
Din pacate, cei ce se asteptau la o revolutie
pe plan stilistic vor fi din nou dezamagiti, in ciuda evolutiei
evidente, designul masinii urmand a se plasa in aceleasi coordonate
clasice ca si pana acum; pe de alta parte insa, VW este gata sa atate
amatorii de senzatii tari cu doua versiuni sportive mai mult decat
interesante.
Asadar, plusul de agresivitate la nivel estetic va fi sprijinit de o gama de motoare care vor avea in varful lantului trofic un 1,6 litri TSI de 200 CP si o versiune updatata a binecunoscutului “doi-zero” TFSI de pe Golf GTI, care pe noul GTI va ajunge la 260 CP.
Deocamdata nu stie inca daca R32 va avea un urmas dotat, ca si el, cu motor V6 si tractiune integrala, insa nemtii par decisi sa rezolve mai intai problema economiei de combustibil si, implicit, a respectarii viitoarelor norme de poluare europene.
In acest sens, in paleta de propulsoare isi va face loc atat un model diesel BlueMotion (de la care se asteapta o economie de combustibil cu circa 30% mai mare decat a modelelor diesel normale), cat si o masina cu propulsie hibrida, in care rolul motorului principal va fi jucat, de asemenea, de un consumator de motorina.