© 2024 Auto.ro
Wiesmann continua sa isi adapteze permanent cele doua modele sport retro, GT si Roadster, ultimul fiind programat sa debuteze la Geneva cu motorul noului M3 sub capota.
Ei bine, V8-ul biturbo de patru litri si 420 CP va fi asezat si sub capota versiunii coupe MF4 GT-S, aceasta urmand a se pozitiona la fix in gama intre MF4 GT si MF5 GT.
Wiesmann s-a folosit de superbul agregat cu sase cilindri in linie al fostului M3 pana cand acesta a fost pensionat odata cu fosta generatie a lui Z4. Motorul a intrat in componenta lui MF3 Roadster, care, la randul sau, ii va lasa locul lui MF4 Roadster (si al sau V8 biturbo) la Geneva.
De partea cealalta, gama de modele acoperite va avea nu mai putin de trei membri, in afara de MF4 GT-S compania germana oferind V8-ul de 367 CP al lui 550i/650i pe MF4 GT si marele V10 al lui M5/M6 pe MF5 GT. Alegeti cu intelepciune...