rss

Toyota anunta progrese in cercetarea sistemelor pentru conducere autonoma

  1. 05/10/2017
  2. Categoria: Toyota
  3. Tags: conducere autonoma

Toyota Motor Corporation (Toyota) a anuntat o parte dintre progresele inregistrate in dezvoltarea tehnologiei automate de conducere si a altor proiecte in cadrul Institutului de Cercetare Toyota (TRI). Toyota a lansat, de asemenea, o imagine de ansamblu cuprinzatoare a activitatii sale privind conducerea automata. Cartea alba include filosofia care orienteaza abordarea tehnologiei, programele sale de cercetare in curs si planurile sale de produse pe termen scurt.

Cartea alba reflecta intelegerea de catre Toyota a potentialului de conducere automata pentru a spori in mod dramatic siguranta rutiera si pentru a extinde optiunile de mobilitate pentru oamenii din intreaga lume, contribuind la crearea unei societati in care mobilitatea este sigura, convenabila, placuta si disponibila pentru toata lumea. Toyota spera ca aceasta lucrare va ajuta diferitele parti interesate sa-si inteleaga abordarea si sa sporeasca gradul de constientizare a problemelor legate de conducerea automata, cum ar fi dezvoltarea infrastructurii si acceptarea societatii.



Cartea alba rezuma conceptele duale ale lui Guardian si Chauffeur care ghideaza cercetarea automatizata a conducerii Toyota si Conceptul de echipa pentru mobilitate, care reprezinta convingerea Toyota ca interactiunile dintre soferi si masini ar trebui sa reflecte acelea dintre prietenii apropiati care au un scop comun, cand este nevoie, ajutati-va reciproc.
In plus, TRI a impartasit progresele inregistrate in urmatoarele tehnologii:

Platforma Automata de conducere


De la lansarea platformei sale de cercetare Platform 2.0 in martie 2017, TRI si-a actualizat rapid tehnologia automata de conducere la Platforma 2.1. In paralel cu crearea acestei platforme de testare inovatoare, TRI a facut progrese puternice in modelele de invatare profunda a calculatorului, care permit sistemului automatizat de vehicule sa inteleaga cu mai multa precizie imprejurimile autovehiculului, detectarea obiectelor si a cailor rutiere si sa prezica mai bine un traseu sigur de rulare. Aceste noi arhitecturi sunt mai rapide, mai eficiente si mai exacte. In plus fata de detectarea obiectului, capabilitatile de predictie ale modelelor pot furniza, de asemenea, date despre elementele rutiere, cum ar fi semnele rutiere si marcajele benzilor, pentru a sprijini dezvoltarea hartilor, care reprezinta o componenta cheie a functionalitatii automate a conducerii.

Platforma 2.1 extinde, de asemenea, portofoliul furnizorilor TRI, incorporand un nou sistem LIDAR de inalta fidelitate furnizat de Luminar. Acest nou LIDAR ofera o gama mai lunga de detectare, un nor de puncte mult mai dens pentru a detecta mai bine pozitiile obiectelor tridimensionale si un camp de vizualizare care este primul care poate fi configurabil dinamic, ceea ce inseamna ca punctele de masurare pot fi concentrate in cazul in care este necesara detectarea cel mai. Noul LIDAR este casatorit cu sistemul de detectare existent pentru o acoperire de 360 ??de grade. TRI se asteapta sa furnizeze furnizori suplimentari, pe masura ce tehnologia perturbatoare devine disponibila in viitor.

Pe platforma 2.1, TRI a creat un al doilea pilot de control al vehiculului pe partea pasagerului din fata, cu un volan complet si pedale pentru accelerare si franare. Aceasta configuratie permite echipei de cercetare sa sondeze metode eficiente de transfer al controlului vehiculului intre soferul uman si sistemul autonom intr-o serie de scenarii dificile. De asemenea, ajuta la dezvoltarea algoritmilor de invatare a masinilor care pot invata de la driverele umane de specialitate si pot oferi coaching soferilor incepatori.

TRI a conceput, de asemenea, o abordare unificata pentru a arata diferitele stari de autonomie in vehicul, folosind o interfata inteligenta consistenta pe ecrane, lumini colorate si un limbaj tonal care este legat de Guardian si Chauffeur. Institutul experimenteaza, de asemenea, cresterea gradului de constientizare a situatiei soferului, prin afisarea unei reprezentari de nori punctate a tot ceea ce masina "vede" pe ecranul multi-media din stack-ul central.

Platforma 2.1 este un instrument de cercetare pentru testarea simultana a abordarilor duale ale TRI pentru autonomia autovehiculelor - Guardian si Chauffeur - folosind o singura teanc de tehnologie. Sub conducerea Guardian, soferul uman asigura mentinerea controlului vehiculului, iar sistemul automatizat de actionare functioneaza in paralel, monitorizand eventualele situatii de accident si intervenind pentru a proteja ocupantii vehiculelor atunci cand este necesar. Chauffeur este versiunea Toyota a autonomiei SAE Level 4/5 unde toti ocupantii vehiculelor sunt pasageri. Ambele abordari utilizeaza acelasi set de tehnologii pentru senzori si camere de luat vederi. Platforma include capacitatea sistemului Guardian de a detecta conducerea distrasa sau somnolenta in anumite situatii si de a lua masuri in cazul in care soferul nu reactioneaza la intoarcerea pe sosea. Intr-o astfel de situatie, sistemul avertizeaza mai intai si apoi va interveni cu franare si directie pentru a urmari in siguranta curbura drumului. Senzorii de test Chauffeur demonstreaza capacitatea vehiculului de a se conduce pe un curs inchis, de a naviga in jurul obstacolelor rutiere si de a face o schimbare sigura a benzii in jurul unui obstacol in calea sa, cu un alt vehicul care calatoreste la aceeasi viteza in banda de langa acesta. in lumea reala, TRI utilizeaza simularea pentru a testa ipotezele ingineriei cu exactitate si in conditii de siguranta.

Vizualizari: 1347