© 2024 Auto.ro
Toyota este situeaza pe primul loc in topul celor mai verzi branduri din lume. Niponii au reusit aceasta performanta pentru al doilea an consecutiv.
Toyota este cea mai verde marca din lume, potrivit editiei cu numarul doi a a topului “Cele mai verzi marci la nivel mondial", publicat de compania de consultanta Interbrand. Niponii ocupa prima pozitia pentru al doilea an consecutiv
Studiul ia in calcul informatiile publice despre perfomantele unei marci in raport cu mediul si perceptia opiniei publice despre brandul respectiv, asa zisa “imagine verde” cu care marca este asociata in societate. Pe baza acestor informatii se realizeaza scorul de performanta verde.
Conform Interbrand, succesul Toyota in raportul de anul acesta se datoreaza continuitatii in preocuparea fata de mediu aratata de managementul companiei. Interbrand ia de asemenea in considerare succesul mondial inregistrat de primul vehicul hybrid produs in masa, Toyota Prius.
Vanzarile de vehicule integral hybrid ale constructorul auto au depasit 4 milioane de unitati la sfarsitul lunii aprilie 2012, dintre care 439.000 de unitati vandute in Europa. Planul Toyota Europa este de a creste cota de piata a modelelor integral hibrid Toyota si Lexus la 14% la sfarsitul anului 2012, fata de 10%, cota actuala.
Incepand cu acest an, familia Toyota Prius se imbogateste cu modelele Prius + si Prius Plug-in Hybrid.