© 2025 Auto.ro
Toyota Romania, importatorul autorizat al constructorului de automobile numarul 1 la nivel mondial, si Interbrands Marketing & Distribution, cea mai importanta companie din Romania specializata in distributia si comercializarea bunurilor de larg consum, isi consolideaza parteneriatul actual printr-un nou acord ce vizeaza inlocuirea flotei de autovehicule detinuta de Interbrands Marketing & Distribution cu autovehicule Toyota cu propulsie hibrid, pana la finalul anului 2020.
Procesul de achizitie al acestor autovehicule a demarat la inceputul anului 2015, prin testarea de catre Interbrands a modelului Yaris Hybrid, si a continuat cu achizitia in luna februarie, in cadrul unui proiect pilot, a unui numar de 5 autovehicule. Dupa aproximativ 4 luni de exploatare, pe baza calculelor interne de eficienta, compania a decis ca, atat din punct de vedere al costului total de exploatare, cat si al satisfactiei utilizatorilor, sa inlocuiasca varianta Yaris diesel existenta pana la acel moment in flota auto, cu versiunea hibrid a modelului. Aceeasi decizie a fost luata si in ceea ce priveste modelul Auris, inlocuirea incepand din luna iulie a acestui an. Pana la finalul anului curent , flota Interbrands va numara peste 30 de autovehicule Toyota Hybrid, estimandu-se ca pana la finalul lui 2020 sa includa peste 480 de autovehicule hibrid.
“Pe langa preocuparea tot mai activa fata de calitatea aerului si a mediului inconjurator, clientii nostri sunt tot mai convinsi de avantajele pe care achizitia unui model hibrid o ofera. Acestia beneficiaza de taxa de prima inmatriculare “0”, reducere de 95% din impozitul anual, posibilitatea extinderii garantiei la 10 ani pentru bateria hibrida, la toate acestea adaugandu-se si celelalte elemente care fac din autovehiculele Toyota Hybrid o varianta foarte eficienta din punct de vedere cost total de exploatare (costuri de mentenanta reduse, consum scazut, valoare de revanzare competitiva). Prin procesul de inlocuire a flotei Interbrands cu modele Toyota Hybrid, parteneriatul nostru strategic a intrat intr-o noua etapa si suntem convinsi ca acesta este un semnal pozitiv si pentru ceilalti clienti Toyota care au in planurile de viitor adoptarea tehnologiei Hybrid in cadrul flotei detinute” - a spus Valentin Vasile – Fleet Commercial Manager, Toyota Romania.
”Suntem foarte multumiti de decizia pe care am luat-o in urma cu 3 ani, aceea de a stabili un parteneriat pe termen lung cu Toyota Romania in ceea ce priveste flota noastra de autoturisme. La finalul anului in curs vom avea in exploatare peste 220 de autoturisme Toyota, din care peste 30 Hybrid, iar evolutia indicatorilor de costuri asociate flotei arata ca strategia noastra in ceea ce priveste flota, desi la inceput a parut putin prea curajoasa, este una corecta. Ca un pas firesc in dezvoltarea parteneriatului nostru cu Toyota, anul acesta am hotarat sa trecem la versiunile hibride ale vehiculelor pe care le achizitionam, convinsi fiind ca acesta este un pariu pentru viitor care se va dovedi casstigator. Iar aceasta convingere a venit nu doar din prezentarile avantajelor masinilor hibride, care pot fi optimiste, ci si din testarea in teren, in conditii reale, a vehiculelor respective, testare care ne-a convins ca facem, si in privinta masinilor pe care le utilizam, alegerea corecta” a declarat – Gabriel Decu, Operations Director Interbrands Marketing & Distribution.