rss

Automobilele Volkswagen rulate isi mentin valorile reziduale in ciuda scandalului Dieselgate

  1. 29/06/2017
  2. Categoria: VW

Automobilele Volkswagen rulate si-au mentinut valoarea lor in Europa si continua sa mentina vanzarile ridicate la aceste valori, in ciuda scandalului Dieselgate care a afectat marca, a declarat agentia de rating Moody's, preluata de Automotive News.

Acest lucru va continua sa sustina performantele tranzactiilor securizate de activele VW, in care valorile reziduale reprezinta un risc daca scad sub valoarea datoriei restante din imprumuturile auto, pe pietele cheie din Germania, Marea Britanie, Franta si Spania.

Dar agentia de rating a spus ca se asteapta ca presiunea negativa asupra valorii autovehiculelor diesel sa creasca, deoarece regulamentul impotriva motorinei ar putea intra in vigoare in orase precum Madrid, Milano, Paris si Stuttgart, precum si in Marea Britanie, asa cum s-a relatat deja in presa.
"Ne asteptam ca in 2017 sa se inregistreze o reducere crescuta a ponderii autovehiculelor diesel noi vandute si aceasta schimbare a cererii de consum va fi reluata pe piata de autoturisme second-hand, ceea ce va reflecta reglementarile mai stricte referitoare la autovehiculele diesel pe majoritatea pietelor".

Reprezentantii landului Bavaria au incheiat un acord cu BMW, Audi si MAN pentru a reduce poluarea din cauza motoarelor diesel, producatorii de automobile promitand sa reduca emisiile provenite de la modelele mai vechi.

Aceasta a coincis cu un avertisment al clubului german de automobile ADAC, cel mai mare si mai influent club auto din Europa, de a se reduce achizitiile planificate de autovehicule diesel pana cand tehnologia Euro-6D va fi disponibila in noile modele in aceasta toamna.

Datorita arderii mai eficiente a combustibilului si a emisiilor de dioxid de carbon mai scazute comparativ cu autovehiculele pe benzina, cei trei producatori germani de automobile au investit foarte mult in tehnologia diesel.
In timp ce doar o piata de nisa din Statele Unite, unde a izbucnit scandalul Volkswagen, aproape jumatate din masinile noi vandute in Germania au fost dotate cu motor diesel inainte de criza. Aceasta cota de piata a scazut de atunci pana la putin peste 40%.

Vizualizari: 772