© 2024 Auto.ro
Viitorul model Volkswagen Passat va ajunge pe piata in anul 2014, va fi mai usor si va consuma mai putin fata de generatia actuala.
Pe langa consumul redus si emisiile de noxe mai mici, noul VW Passat ar putea aduce o noua surpriza. Potrivit publicatiei auto, motor und sport, masina ar putea fi dezvoltata pe celebra platforma modulara MQB, pe care va fi construita si urmatoarea generatie Golf.
Astfel, arhitectura MQB va juca un rol cheie in strategia casei auto, care va utiliza aceasta baza mecanica pentru sedanul sau de dimensiuni medii. Volkswagen spera ca in acest mod va reusi reduca greutatea la 1.400 kg pentru versiunea entry-level, ceea ce inseamna 30-40 kg in minus fata de Passatul actual.
Flexibilitatea platformei MQB, care va fi folosita si pentru alte modele, va permite producatorului auto sa reduca costurile de productie si sa isi canalizeze atentia asupra dotarilor infotainmnent de performanta.
Gama de motorizari va juca un rol foarte important si va fi formata exclusiv din unitati Euro 6, norme de poluare care vor intra in vigoare in anul 2014.
In formatul actual, oferta pe benzina este compusa din unitatile 1.4 TSI si 3.6 V6 FSI de 300 CP. Primul motor va fi cel mai propabil inlocuit cu o versiune imbunatatita, de 140 CP dotata cu tehnologia “cylinder on demand”, care a debutat pe noul Audi A1 Sportback. De cealalta parte, al doilea propulsor din gama benzina ar putea fi exclus.