rss

Ready to Roc - Volkswagen a prezentat cel mai nou SUV al sau

  1. 24/08/2017
  2. Categoria: VW
  3. Tags: T-Roc

Ca parte a celei mai mari ofensive oficiale din istoria sa, Volkswagen isi extinde gama de modele prin adaugarea unui crossover compact denumit T-Roc. Noul crossover de la Volkswagen aduce un impuls diferit clasei SUV compacte. Ofera personalizare maxima, digitalizare inovatoare, conectivitate perfecta, sisteme de asistenta pentru conducatori auto de varf, motoare dinamice si, mai presus de toate, design modern si expresiv. O masina care este la fel de mult ca acasa in oras ca pe teren accidentat.

Piata SUV este in plina expansiune - mai ales in segmentul compact. Expertii estimeaza ca segmentul isi va dubla volumul  in urmatorul deceniu. Din acest motiv, Volkswagen aduce un alt model atragator in spatiul compact SUV, sub Tiguan: T-Roc. Cu pachetul sau de caracteristici, acesta stabileste repere noi si este la fel de atragatoare pentru clientii de toate varstele, de la tineri singuri.

Dimensiunile sportive exterioare, functionalitate excelenta in interior definesc noul T-Roc. Tractiunea optionala fata sau  cea integral permanenta combina aplombul unui SUV cu agilitatea unui model compact sportiv. T-Roc este primul SUV Volkswagen, care va fi disponibil la comanda in vopsea cu doua tonuri, cu sectiune de acoperis in contrast vizual (inclusiv stalpii A si carcasele oglinzilor exterioare).

Numeroase elemente de design definesc noul SUV cu cinci locuri: in partea din fata este o gama larga de grile cu radiatoare cu faruri integrate duble si semnatura luminii repozitionate, ceea ce face T-Roc inconfundabil chiar si pe timp de noapte. Liniile siluetei alungite sunt, pe de alta parte, caracterizate printr-un element cromat deosebit de izbitoare, care curge de pe stalpii A de-a lungul intregii linii de acoperis pana in stalpul C si aminteste de forma unui coupe. Aspectul off-road este imbunatatit prin ornamentele din plastic intunecate, care protejeaza caroseria in jurul arcurilor rotilor si pragurilor laterale, precum si fata si spate a autovehiculului.

Interiorul a fost adaptat designului exterior. Acesta are aspectul  unui SUV robust si beneficiaza de un tratament modern al suprafetelor. Interplay-ul dintre Active Info Display si sistemul infotainment specific creeaza un cockpit nou, digital si interactiv. Prin intermediul smartphone-ul si sistemului Volkswagen Car Net este posibil sa se utilizeze un spectru larg de servicii si aplicatii online si sa se integreze agenda telefonica si / sau media. O alta caracteristica oferita de Volkswagen in noul T-Roc este pachetul "Securitate si service" (inclusiv serviciul de urgenta, notificarea automata a accidentelor si asistenta rutiera).

Noul T-Roc este pozitionat in segmentul de sub Tiguan si ca acesta din urma si Atlas / Teramont se bazeaza pe platforma (MQB). Daca toate cele cinci locuri sunt ocupate, spatiul pentru bagaje atunci cand este incarcat pana la marginea superioara a spatarului scaunelor din spate este de 445 litri. Spatarul bancheteipoate fi de asemenea pliat  intr-o proportie de 60/40, marind capacitatea cargo de pana la 1.290 de litri. Cu greu gasesi un SUV din aceasta clasa care ofera un pachet atat de spatios.

Chiar si in versiunea de baza "T-Roc" vine cu sisteme de inalta tehnologie, cum ar fi monitorizarea zonei de asistenta fata cu sistemul de franare de urgenta urbana si monitorizare pedestra, sistemul automat de franare post-coliziune si sistemul de asistare Lane Assist. De asemenea, o parte dintre specificatiile de baza sunt: aerul conditionat, sistemul de infotainment Color Composition, grupul de lumini cu LED-uri, protectia vizuala a caroseriei (negru) si luminile de zi cu LED-uri din bara de protectie.

In paralel sunt disponibile doua echipari superioare, "Sport" si "Stil", pentru o personalizarea maxima a T-Roc. In timp ce stilul T-Roc se caracterizeaza prin atingeri exclusive, cum ar fi panourile decorative ale interiorului disponibile intr-o varietate de patru culori, accentul in cazul modelului T-Roc 'Sport' are caracteristici sportive cum ar fi scaune confort sport oferite standard.

In segmentul sau de piata, T-Roc se afla intr-o singura liga in ceea ce priveste sistemele sale de asistenta pentru soferi. Caracteristicile standard ale tuturor automobilelor T-Roc includ: Sistemul automat de franare post-coliziune, Sistemul de asistare a benzii active si Sistemul de monitorizare a zonei de asistenta fata, cu monitorizare pedestra si franare urbana de urgenta. SUV-ul poate fi optional configurat cu inca zece sisteme de asistenta pentru soferi. Acestea includ adaptorul de croaziera adaptiva (ACC), camera de mers inapoi montata in spate, sistemul de schimbare a benzii de circulatie, inclusiv sistemul de avertizare a traficului din spate, monitorul Blind Spot, sistemul de asistare a benzii de rulare, Park Assist cu functii de manevrare a sistemului de franare, Traffic Jam Assist si Emergency Assist.

T-Roc poate fi adaptat la preferintele personale ale soferului via unei game de sisteme de asistare care este exceptional de generoasa pentru aceasta clasa de autovehicule. In plus fata de controlul adaptiv al sasiului DCC si directia progresiva, acestea includ functionarea electrica a trapei din spate si sistemul de pornire Keyless Access.

Ca si fratele mai mare Tiguan, noul T-Roc este oferit cu motoare eficiente cu turbocomprese: trei motoare pe benzina (TSI) si trei dieseluri (TDI). Acestea sunt oferite partial cu tractiune fata si cutie de viteze manuala, sau tractiune fata, tractiune 4Motion integrala (inclusiv 4Motion Active Control standard) si cutie de viteze duala (DSG cu 7 trepte). T-Roc isi va lua locul in segmentul de clasa de 20.000 € (piata germana). Lansarea sa pe piata incepe in Europa in noiembrie.


Vizualizari: 1195