© 2024 Auto.ro
Volkswagen a dezvaluit ca planuieste sa lanseze un brand de buget, incurajati fiind de succesul Dacia. Anuntul a fost facut la Salonul Auto de la Sao Paolo, casa auto intentionand sa "recicleze" componente ale unor modele ce au iesit din productie sau sunt la final de cariera.
Motivati de evolutia constructorului auto din Mioveni, germanii de la Volkswagen au confirmat lansarea unui brand similar, ca raspuns la arma francezilor de la Renault penyru pietele emergente si nu numai, anunta publicatia Autocar, citandu-l pe seful departamentului de cercetare si dezvoltare, Ulrich Hackenberg.
"Suntem in permanenta cautare de noi segmente de piata si am descoperit ca exista un potential urias pentru lansarea de masini cu un pret inferior celor pe care le comercializam deja", a declarat Hackenberg.
"Acest segment este in continua crestere", a continuat oficialul referindu-se la piata autovehiculelor low-cost. "In China, de exemplu, vindem masini la peste 8.000 de euro, insa sunt branduri care vand pentru 6.000 de euro. Sa rivalizam cu aceste marci este urmatorul pas, iar in prezent analizam aceasta posibilitate."
Potrivit oficialului Volkswagen, viitoarele autoturisme de buget vor utiliza componente ale unor modele ce au iesit din productie sau sunt aproape de finalul carierei. Astfel, grupul spera sa economiseasca timp si bani pentru dezvoltarea gamei de modele.
Desi nu au fost confirmate, viitorul brand de buget ar putea propune, intr-o prima etapa, un sedan, un break si un monovolum.