© 2024 Auto.ro
Noul 458 Italia e doar primul pas pentru Ferrari pe termen scurt, caci italienii se pregatesc sa inlocuiasca 599 GTB Fiorano, 612 Scaglietti si Enzo, in cel mult sase ani.
Primul va fi 612 Scaglietti, care este pe piata din 2004. Dupa doar cinci ani ne-am fi asteptat mai degraba la un facelift, dar GT-ul italian n-a fost un preferat al cumparatorilor, asa ca schimbarea sa pare mai mult o decizie economica, decat una dictata de o eventuala uzura morala. Urmasul va fi prezentat in 2012.
Cam tot atunci va veni si inlocuitorul lui Enzo, care, contrar zvonurilor, nu va avea nici un fel de propulsie hibrida, pentru simplul motiv ca italienii nu vor avea timp sa o termine. Ne asteptam, deci, la un V12 clasic sau la un V8 supraalimentat.
599 GTB Fiorano va parasi ultimul scena, avand in vedere ca e relativ nou si ca pachetul HGTE oricum l-a propulsat inca o data sub lumina reflectoarelor, deci nu va preda stafeta inainte de 2015.