© 2024 Auto.ro
Ferrari a preferat sa-i rezilieze contractul lui Kimi Raikkonen, un pilot foarte rapid in zilele lui bune, pentru a-l aduce pe Fernando Alonso, spaniolul avand ca atu faptul ca se implica mult mai activ in dezvoltarea masinii. Iar strategia italienilor a inceput deja sa dea roade. Fernando Alonso a declarat pentru publicatia La Stampa ca si-a lasat amprenta asupra monopostului F10 pe care il va testa pentru prima oara miercuri, la Valencia.
"Am lucrat la simplificarea volanului, care parea foarte complex", a spus fostul dublu campion mondial, care a adaugat: "Cred ca inginerii acestei achipe sunt cei mai buni din lume".
De asemenea, pilotul de 28 de ani a mai spus ca timpii tuturor concurentilor obtinuti pe circuitul iberic trebuie priviti cu rezerve, avand in vedere faptul ca acum masinile de Formula 1 au rezervoare de doua ori mai mari, ca urmare a interdictiei de a realimenta in timpul curselor.
"Va fi dificil sa facem comparatii. Intr-o zi poti intra primul pe pista, iar in ziua urmatoare sa fii ultimul", a declarat Alonso, referindu-se la cantitatea de combustibil din rezervor, care, fiind mai mare, poate influenta rezultatul mai mult decat in anii precedenti.