© 2024 Auto.ro
Nu mai putin de 808 CP au reusit cei de la Novitec sa “stoarca” anul trecut din motorul unui Ferrari 599 GTB, performanta care, natural, a transformat GT-ul din Maranello intr-una dintre cele mai rapide masini din lume.
Pentru unii insa, ea este un pic cam prea rapida, astfel incat tunerul german a hotarat sa creeze un kit ceva mai “domestic”.
Daca monstrul dezvaluit acum 10 luni obtinea monumentala putere cu ajutorul a doua turbocompresoare (si a numeroase alte modificari), noul program Novitec “gadila” doar sistemul de management al motorului si impune prezenta unei evacuari mai performante; in consecinta, puterea creste cu doar 40 CP pana la 660 CP.
Cele patru tevi de esapament au un diametru de 90 mm si, impreuna cu diffuser-ul aerodinamic integrat in spoiler-ul spate, compune acea imagine care te face sa te gandesti de doua ori inainte sa ii arati urmatoarea intersectie. OK, e suficient sa constientizezi ca e un Ferrari...