© 2024 Auto.ro
Incantatorul coupe-cabrio fabricat la Maranello nu avea cum sa scape de “tratamentul” specialistilor de la Novitec Rosso, care au pus la punct un kit complet menit sa-i imbunatateasca performantele.
Tunerul german este recunoscut drept unul dintre cei mai priceputi in modificarea modelelor Ferrari, fiind totodata autorul unora dintre cele mai extreme supercar-uri purtatoare ale calutului cabrat dezvoltate vreodata.
Trecand rapid peste operatiunea de ameliorare a aerodinamicii lui California – ce a inclus montarea unor elemente de caroserie (spoilere, “fuste”, praguri laterale, diffuser si eleron) din fibra de carbon –, ajungem la inima de metal cu opt cilindri, care, dupa interventia inginerilor germani, dezvolta 500 CP si 518 Nm.
Desi tunerul din Stetten nu a dezvaluit in ce se traduce, practic, plusul de 40 CP si 33 Nm, putem paria ca acesta contribuie negresit la obtinerea unor timpi mai mici pe probele de acceleratie; ca atare, instalarea kit-ului de coborare a suspensiei cu 35 mm este binevenita, ca de altfel si montarea rotilor de mari dimensiuni (jante de 21 de inch pe fata, 22 de inch pe spate).
Nu ne indoim, totodata, ca un California de la Novitec Rosso franeaza cel putin la fel de rapid pe cat accelereaza...