© 2024 Auto.ro
Ferrari a anuntat ca va introduce in viitor motoare turbo supraalimentate, insa inginerii italieni sunt nemultumiti de nivelul de performanta oferit de solutiile tehnice pe care le-au testat pana acum.
Jean-Jacques, omul responsabil cu motoarele dezvoltate de "calutul cabrat" a declarat ca singura problema care ii tine pe loc in acest moment este o anumita intarziere in trimiterea puterii catre roti, "lucru inacceptabil pentru un Ferrari". Pana cand nu se va rezolva problema turbo-lag-ului vor folosi motoarele aspirate.
Oficialul Ferrari a precizat ca s-a incercat implementarea sistemului Multiair patentat de Fiat pe motorul V8 care echipeaza modelul F430, dar inginerii italieni s-au declarat nemultumiti de valorile de putere obtinute in urma modificarilor. "Principalul beneficiu al Multiair-ului este cuplul motor, insa este dificil sa-l facem functional la turatii ridicate", a spus Jean-Jacques.
Dincolo de intentia de a dezvolta motoare turbo, Ferrari ia in considerare posibilitatea ca transmisia secventiala cu dublu ambreiaj, care poate fi conectata acum doar la motoarele V8, sa fie implementata si pe versiunile V12 pe care ar putea lucra pana la 10.000 rpm.