© 2024 Auto.ro
Dar sa vedem cifrele seci.
0-100 km/h dureaza doar 4,6 secunde, in timp ce primii 400 de metri sunt parcursi in 12,5 secunde - mai bine decat M5, dar si E63 AMG.
Ambele modele germane sunt invinse si la testul de franare, in medie cu aproape 2 m!
Fireste, toate aceste probe sunt punctele forte ale masinilor americane, care pierd in mod clar in fata europenilor cand vine vorba de dinamica.
Dar n-a fost cazul acum, caci CTS-V s-a dovedit mai bun si la acest capitol, fiind capabil de acceleratii laterale de aproape 1G si o viteza medie de 114 km/h la proba de slalom (fata de 109,6 kmh - BMW; 104 km/h - Mercedes).
Deci, o victorie asupra rivalilor europeni, dar sa nu uitam ca CTS-V este supraalimentat (cu un compresor), iar acestia din urma au motoare aspirate. Comparativul corect ar fi fost intre CTS-V si urmatorul BMW M5 (aici si aici), care va fi turbo.